Началото се поставя с глобална, изпълнена със самоувереност кампания за Insignia
Рюселсхайм. Opel представя новата си бранд комуникация, както и новия си комуникационен дизайн. Кампанията за флагмана на Opel - модела Insignia, ще постави началото и на международното партньорство на марката с водещата криейтив агенция Scholz & Friends. Тя ще стартира в 36 държави и ще използва разнообразна гама от комуникационни канали като телевизия, печатни издания, онлайн, търговски и диалогов маркетинг.
"Изразът ‘Wir leben Autos’ се запазва като марков слоган в Европа, отбелязва Ален Висер, вицепрезидент, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбените дейности в Adam Opel AG. "Ние желаем по-ясно и красноречиво да покажем, че Opel е позициониран дълбоко в сърцето на обществото. Марката предлага реални и практически приложими технически нововъведения на достъпни цени и индивидуален, модерен дизайн.
Новият подход е с изчистен, самоуверен стил на комуникиране на марковите послания. "С този подход ние засилваме връзката между нашите автомобили и нашите клиенти. Opel иска да осигури практични решения на реалните нужди на модерните клиенти, отбелязва Томас Каетано, директор бранд маркетинг на Opel/Vauxhall. "Opel е непредубедена и отговорна компания. В новата кампания, която започва по подобаващ начин с успешния модел Insignia, марката представя себе си с гордост и по един истински динамичен начин.
"Очакваме новата бранд комуникация да ни поведе към още по-голяма разпознаваемост на нашите продукти на пазара и на Opel в обществото, добавя Ален Висер. Мотото на новата кампания на Insignia подчертава новата самоувереност: "Най-добрият автомобил, който някога сме създавали. С множество национални и международни награди, този модел демонстрира успеха на Opel по пътя към най-доброто.
В допълнение към ясните и смели послания, определящите стилови елементи на новата бранд комуникация включват комуникационен дизайн с характерен за марката шрифт и традиционните за Opel жълт, черен и бял цвят. В близките месеци, новата бранд комуникация на Opel ще бъде също и ключов елемент в много други моделни премиери. Сред тях са очакваната с огромен интерес електрическа Ampera, следващото поколение на Zafira и спортното компактно купе Astra GTC.
Scholz & Friends са криейтив партньор на Opel от ноември 2010 година. След многоетапна надпревара с международни компании от най-високо ниво, агенцията спечели правото да бъде водеща агенция на Opel в Европа. Scholz & Friends е отговорна за международните продуктови материали и бранд комуникация за целия автомобилен сектор на германския пазар.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!